Mit navn er Malene Aagot Christensen og jeg har, udover min kontoruddannelse, også en merkonomuddannelse i regnskab og flere akademikurser i HR.
Jeg har mere end 30 års erfaring inden for bogholderi, regnskab, løn og HR og har arbejdet for både små og mellemstore virksomheder.
Jeg har desuden været ansat i revisionsbranchen, så jeg har en solid og bred erfaring til også at kunne servicere dig og din virksomhed.
Jeg arbejder hurtigt og effektivt og er meget detaljeorienteret og kvalitetsbevidst, så du kan trygt overlade dine opgaver til mig.
Jeg kan tilbyde
- at lave dit regnskab hos mig, hvor du kan sende dit materiale elektronisk eller med post eller du kan aflevere det på mit kontor
- at komme til dig og bogføre i dit system. Jeg har erfaring med flere systemer såsom C5, Navision og Axapta.
Kontakt mig gerne for at høre mere om, hvordan jeg kan hjælpe dig.
CVR nr. 42 66 19 96
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes